Att vara behövd

När pappa kom hem sent var han full. Ofrånkomligt. Han härjade runt ett tag och gick sedan och lade sig. I god tid hade mamma låst in oss i köket.

Dagen därpå var jag behövd. Det var ju synd om pappa som mådde så dåligt. Ett glas vatten – såklart! En bit choklad – det hämtar jag! Tappa upp badvatten – genast!

Explore posts in the same categories: personligt

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 kommentarer på “Att vara behövd”

  1. JenJen Says:

    Jävla äckliga fyllofarsor!!! Förbjudet och förlåt mig, men jag är faktiskt inte ledsen att han inte mer finns.

  2. avgrundsdjup Says:

    JenJen! Du låter arg i de ord du väljer – jag skulle önska att jag kunde bli det. Jag blir bara ledsen och sorgsen.


Kommentera

