Vem pratade med den lilla flickan?

Undrade min terapeut. Det var just det – vem pratade med mig? Ingen. Min mamma såg till mina praktiska behov, men vi pratade aldrig.

Vi pratar fortfarande inte.

Explore posts in the same categories: personligt

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 kommentarer på “Vem pratade med den lilla flickan?”

  1. MyyZz Says:

    Tack för att jag får läsa och tack för dina snälla tankar, de hjälpte nog:-)
    kram

  2. avgrundsdjup Says:

    MyyZz! Välkommen tillbaka och läs mer – om du vill och orkar.

  3. kang Says:

    Hej!
    Tack för dina kommentarer på min blogg. Eller vad man ska säga. Tack låter lite konstigt i sammanhanget. Jag är ledsen för att det väckt upp saker i dig och ledsen för att du inte heller fick det som varje barn har rätt att kräva.

    Mycket värme från Kang

  4. smyg Says:

    Och jag smyger in, bökar runt i texterna och häpnar över din styrka. Word, sister!

  5. avgrundsdjup Says:

    Kang!
    Jag är glad att jag hittat till din sida – den ger insikter jag tror att jag behöver.
    Värme tillbaka!

  6. avgrundsdjup Says:

    Smyg!
    De orden från dig – tycker om din blogg – värmer! Välkommen tillbaka – kommentera – var skoningslös. Det här är min väg till försoning och för att gå vidare – allt som ger insikt och rikting är angeläget!


Kommentera

