Ångest

Ångest är en reaktion på något vi har upplevt, inte ett sjukdomstillstånd. Ångest har sin orsak i vår rädsla för andras

Explore posts in the same categories: citat, lånat, personligt

Etiketter: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 kommentarer på “Ångest”

  1. Vb Says:

    Så hittade jag dig till slut!Ditt nick var inte klickbart när du lämnade din kommentar, tack för den.
    Ska sätta mig ner och läsa ifayy i lugn och ro!

    Klok teraputt där!

  2. avgrundsdjup Says:

    Vb! Roligt att du hittade hit, trots oklickbar länk och välkommen tillbaka!

  3. Vb Says:

    Hej,
    tack för din kommentar, ja nu råkade det vara den gruppen hon tillhör oxå, dessutom kan hon inte skriva.Jag bad henne kontakta facket, arbetsförmedlingen där hon har en speciell handläggare, men icke.Ja, nog ordat om det.
    Off topic, ditt nick i kommentarerna är inte ”klickbart”, dvs att man hamnar inte på din blogg.Gå till inställningar, där du skapade avataren, i högerkant skriver du in din adress så blir det lättare för oss att hitta till din blogg!Ja du http://osv
    🙂

  4. avgrundsdjup Says:

    Vb! Tack för att du uppmärksammade mig på problemet med mitt nick – nu är det åtgärdat. För jag vill ju såklart att ni ska hitta hit – du och alla andra.


Kommentera

