Målet?

Lilltanten har avslutat sin blogg. Jag vill också kunna se världen i ögonen och säga samma sak. En dag.

Explore posts in the same categories: lånat

Etiketter: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 kommentarer på “Målet?”

  1. Lilltanten Says:

    Du kommer dit när du är redo. Glöm inte att leva på vägen dit.
    Kram!

  2. avgrundsdjup Says:

    Lilltanten! Det är lätt att glömma bort att leva och njuta av det man har – särskilt mitt i det svåra. Men det finns så mycket att ta till vara här och nu – om man vågar och orkar. Ibland kan jag faktiskt det. Ibland känner jag att det finns sånt som är bra, till och med att jag är bra. Ibland.

  3. Anne Says:

    Jag hoppas också att du når dit och visst kommer du nå fram! Skriva är alltid förlösande bra. Kram.

  4. avgrundsdjup Says:

    Anne! Behovet av att skriva går i vågor, precis som bearbetandet. Men, som du skriver, det är förlösande. Och ett sätt att tydliggöra – att fånga tankar i ord gör dem mer verkliga. Att dessutom ta steget och visa det jag skriver för andra – om än bara anonymt – är ytterligare ett steg på vägen. Naturligtvis under förutsättning att bemötandet är bra och inte lägger ytterligare sten på bördan.


Kommentera

