Anonyma Bloggare

Med anledning av ett inlägg på Liftaren guide till mig – som jag hamnade på av en slump – inser jag plötsligt hur mycket tid bloggandet tar – både det egna skrivandet, kommenterandet och läsandet av andras sidor. Det ger mycket och jag ser det delvis som egenterapi och således rättfärdigat, men inte desto mindre är det beroendeframkallande. Jag är inte bra på att göra saker halvdant – när jag väl engagerar mig så gör jag det fullt ut, gäller även bloggeriet.

Vi får väl starta AB – anonyma bloggare – när vi börjar förlora kontrollen.

Explore posts in the same categories: personligt

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 kommentarer på “Anonyma Bloggare”

  1. Jerry Says:

    Om man redan tappat kontrollen då? (;-)

  2. BJ Says:

    (; Välkommen till Prozac Palace (because blogging is cheaper than therapy…)

  3. Soldotter Says:

    *Fniss*
    Ja……….

  4. avgrundsdjup Says:

    BJ! Men precis! Och man behöver inte passa några tider heller…

  5. avgrundsdjup Says:

    Jerry! Missade din kommentar – den spammade – sorry. Om man redan har förlorat kontrollen – tja, välkommen i klubben… Prozac Palace som sagt.

  6. znogge Says:

    Det är lätt att fastna och bara bli sittande…

  7. avgrundsdjup Says:

    Znogge! Du är välkommen att fastna här!


Kommentera

