Jag borde vara glad

Ja, till och med överlycklig. Jag klarade Uppgiften som hängt över mig så länge. Levererade och det med bravur. Men istället känner jag mig bara tom och skör och sliten.

Explore posts in the same categories: personligt

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 kommentarer på “Jag borde vara glad”

  1. Anima Mea Says:

    Beröm dig själv mer. Lär dig att klappa dig själv på axeln och njuta av det du gjort bra. Ta en välförtjänt paus innan du kastar dig över nästa uppgift. Tillåt dig att hämta kraft och ta in energi från det du tycker om.
    Om du fortsätter att bara kräva av dig själv, och att bara ge ut energi, kommer den att ta slut. Påminn dig själv varje dag att du är värdefull och att du duger som du är. Allting måste inte vara perfekt.

  2. Hosanna Says:

    Ska man gratulera eller krama om? *gör båda*

  3. avgrundsdjup Says:

    Anima Mea! Tack för dina tankvärda ord. Du har rätt, vi borde försöka se på oss själva med blidare ögon.

  4. avgrundsdjup Says:

    Hosanna!
    Upptäckte att jag missat din kommenar här – tack för kram och gratulation!


Kommentera

