Patetiskt

När lycka är att komma hem och upptäcka att tvättstugan är ledig även passet innan det jag har bokat. Sju timmars tvättid.

Hrmpf.

Get a life.

Explore posts in the same categories: livet

8 kommentarer på “Patetiskt”

  1. Hosanna Says:

    Eller rätt så svensson-vanligt 🙂

  2. avgrundsdjup Says:

    Hjeeeelp – vilket är värst..?

  3. Hosanna Says:

    Eh…ja det vågar jag nog inte yttra mig om *asg*

  4. avgrundsdjup Says:

    Hosanna! Eller låt mig omformulera frågan: vilket är mest ångestskapande? Min default-inställning är naturligtvis att välja det alternativet…

  5. lillasyrran Says:

    så länge som jag har jagat en tvättid i det här jäkla huset så kan jag nog säga att jag är mer patetisk än så. sist började jag gråta för att jag kom 45 minuter försent på grund av tåget och tvättiden ännu en gång gick till någon annan.

    behöver jag säga att min troskostnad numera överstiger kostnaden av allt annat jag köper (bortsett från mat)? 19.90 på HM gånger en miljard är pengar det också …

  6. Stefan Says:

    det här är ett gnäll i min anda!

    🙂

  7. avgrundsdjup Says:

    Lillsyrran! Skönt att se att jag delar detta i-landsproblem med fler olyckssystrar… Men ändå – sju timmar… svårsmält.

  8. avgrundsdjup Says:

    Stefan! Jag gör vad jag kan för att tillfredsställa alla smakriktningar…


Kommentera

