Terapi del 2

Jag behöver samla mig och tänka igenom vad jag skriver – vad jag känner. Därav delinläggen. Mötet med terapeuten var starkt och jag behöver känna att jag träffar rätt med mina ord – för min skull, för att bearbeta och förstå.

Jag upplever det som att jag gjorde en större och längre resa idag än jag gjort under stora delar av terapin, men också att det var förenat med väldigt mycket mer smärta – som fortfarande finns kvar.

Explore posts in the same categories: personligt

6 kommentarer på “Terapi del 2”

  1. Jerry Says:

    Vet du, jag är så tacksam över att du delar med dig av din resa. Den hjälper många av oss härute…

  2. Ankan Says:

    Vad intressant, väntar på fortsättningen. Hoppas du mår bra. Kram

  3. Hosanna Says:

    Smärtan är ju på något underligt sätt läkande, som elden renar guldet…tänker på dig.

  4. avgrundsdjup Says:

    Jerry! Glad att du upplever det så, att du har nytta av mina ord – som även hjälper mig.

  5. avgrundsdjup Says:

    Ankan! Fortsättningen kommer. Mår gör jag väl däremot inte.

  6. avgrundsdjup Says:

    Hosanna! Ja jag tror också att det är så – att det kommer fram något nytt, något som varit dolt bakom smärtan.


Kommentera

