Hämnden är ljuv

Någon sa att den bästa revansch man kan få är att leva ett bra liv. I så fall är jag på god väg.

Trots allt.

Explore posts in the same categories: personligt

5 kommentarer på “Hämnden är ljuv”

  1. Hosanna Says:

    Oh, vad glad jag blir för din skull. Skönt att du fick en bra jul.

  2. avgrundsdjup Says:

    Hosanna! Tack – vad glad jag blir för att du säger så! För det finns något av ”inte-ska-jag” – att jag liksom inte riktigt FÅR ha det bra, att jag inte förtjänar det…

  3. Hosanna Says:

    Klart du förtjänar! 🙂

  4. Jerry Says:

    Åhh så bra sagt. Visst är det så…

  5. Ankan Says:

    Hurra! Vad bra! Att du mår gott. Njuut! Det är du värd! Glöm aldrig att du är värdefull. Kram


Kommentera

