Cleaning woman

Är det någon som har sett Steve Martin i en av hans tidigare filmer, Döda män klär inte i rutigt? Om inte – glöm rubriken.

Hur som helst så behöver jag en Private Professional Cleaner – och i genderperspectivetider kan det givetvis gärna vara en man – för att:

släppa taget om allt jag tänkt sälja men aldrig får iväg, sortera, plocka, välja, röja, möblera om, effektivisera – mest mig, men även våningen.

Intresserad, någon..?

Explore posts in the same categories: personligt

5 kommentarer på “Cleaning woman”

  1. Hosanna Says:

    Ne quid nimis… (Bara inte för mycket) Du får inte trötta ut dig 🙂

  2. avgrundsdjup Says:

    Hosanna! Tack för omtanken. Begränsningen idag var min egen bristande disciplin – det är så tråkigt att städa och sortera… Men jag röjde och slängde en del i källaren innan jag ruttnade på övningen.

  3. kang Says:

    Haha, jo jag har sett den och den är kanske den enda steve martinfilm jag gillar mest för att det är så hysteriskt roligt med han ”cleaning woman”. Behöver en själv så får du tips får du gärna dela med dig.

    Värme från Kang

  4. Nina Says:

    Kolla in hemsidan här, kanske kan det var något för dig? Vänligen,
    Nina Strandberg

  5. avgrundsdjup Says:

    Nina! Kan trött konstatera att … javisst … fantastiskt. Och säkert helt gratis…


Kommentera

