Vänner

Fick ett kedjebrev idag. Ett som jag faktiskt ville skicka vidare – målet är att skicka runt begagnade pocketböcker – ett ändamål jag tycker är behjärtansvärt, gillar återvinningstanken. Och insåg hur få jag har att skicka till. Förbannar åren i Landet-För-Länge-Sedan.

Till vilken nytta?

Explore posts in the same categories: personligt

3 kommentarer på “Vänner”

  1. www.ensamblandandra.blogg.se Says:

    Vilken bra idé!

    Skicka till mig om du vill:
    Malin_sg@hotmail.com


  2. Det var ju ett bra kedjebrev. problemet kan ju vara om man får en massa skitböcker som man inte vill läsa, för hur många av mina kompisar har lika boksmak som mig? Jag brukar skicka mina gamla pocketböcker till en svensk kvinna som bor i Frankrike, det är jättebra för hon blir så glad. Men jag vill inte ha böcker från henne, för hennes boksmak är inte som min 🙂


  3. He he he jag tänker på det jag skrev. Hon i Frankrike kanske bara luras med mig, hon kanske inte gillar mina böcker heller. Eftersom hon verkar köpa en helt annan typ av böcker själv….


Kommentera

