Julklapp.

Årets viktigaste julklapp?

http://shop.rb.se/Section/Section.aspx?SectionId=5012613&MenuId=3722

 

                                                            hair

Explore posts in the same categories: personligt

4 kommentarer på “Julklapp.”

  1. Mamma 2.0 Says:

    Och jag som just sågade Rädda Barnens webbshop i min blogg. Inte pga innehållet förvisso… men ändå 🙂

  2. avgrundsdjup Says:

    Mamma 2.0, jag kommer inte in på din sida via den länk du lämnade, så jag kan inte läsa varför du sågade Rädda Barnens webshop. *nyfiken*

  3. Matilda Says:

    Jag har en hängande på väggen. Så snygg och så bra grej!
    Kul att du är tillbaka förresten!

  4. avgrundsdjup Says:

    Matilda, min har inte kommit så långt – den är fortfarande kvar i tuben den fraktades i – symptomatiska för hela min situation just nu. Men tro för Guds skull inte att jag har nått någon insikt…


Kommentera

