Högtflygande motto.

”If you can dream it, you can do it.”

Walt Disney

Explore posts in the same categories: personligt

4 kommentarer på “Högtflygande motto.”

  1. Elisabeth Says:

    Hej!
    … och tack snälla för kommentaren borta på hörnet hos mig!
    Nu när jag kommer hit och läser så fastnar jag en lång stund, och trots att vi inte gör riktigt samma resa i livet, så hittar jag många tänk som jag känner igen.
    Du skriver bra! Jag kommer gärna tillbaka… än om jag är lite seg på att kommentera just nu, så försöker jag ändå att följa de som berör mig på något sätt…

    Varm kram..

  2. Emma Says:

    Åh det här är ett uttryck jag använt mig av ett lfertal gånger. Tyckler det är helt underbart att ta med sig in i sin dag
    Kul att du hittade min blogg och lotsade mig hit
    Ha en fin dag
    /Emma

  3. avgrundsdjup Says:

    Elisabeth, är det inte fascinerande hur många paralleller man ofta hittar i motgångarna – även om problemen och reaktionerna är av helt olika art? Välkommen hit – och tillbaka!

  4. avgrundsdjup Says:

    Emma, kul att du gillar citatet – jag tycker att det ger hopp och känns kraftfullt och ville därför dela med mig av det när jag hittade det.


Kommentera

