Återuppståndelsen.

Jag tycks behöva en paus från skrivandet iband. Nu är det o-ibland och jag vill skriva.

Året som gick blev kaostiskt. Jag tappade Orken, Motivationen och Lusten och blev sjukskriven under flera månader. Nu är jag åter på banan – om än något stukad.

Finns någon kvar?

Explore posts in the same categories: personligt

4 kommentarer på “Återuppståndelsen.”

  1. henry Says:

    Hejsan.
    Jag e kvar 🙂

  2. Mischy/Eva Says:

    Jag är här men mitt bloggande går i vågor. 🙂 Trevligt att du är åter i etern.

  3. Christina Says:

    Jag är här 🙂 Roligt att du är tillbaka. Alla behöver en paus i allt ibland.

  4. avgrundsdjup Says:

    Tack. Skönt att någon finns kvar.


Kommentera

